Konflikthåndtering

 

Konflikter kan ikke undgås  heller ikke i kunderelationer, hvor der kan være mange interesser på spil. Men man kan lære at håndtere konflikter konstruktivt, målrettet og ligeværdigt, og skabe gode løsninger for både forretningen og kunden.

Forebyggelse af konflikter er blevet ekstra aktuelt under corona-epidemien, hvor der let kan opstå diskussion med fx kunder som ikke respekterer reglerne om afstand, håndsprit og mundbind.

Viden og værktøjer om konflikter

Herunder kan du finde flere materialer og værktøjer, som kan bruges i forhold til konflikter i butikken.

  • Se film og dialogmateriale om at undgå konflikter, når I skal henvende jer til kunderne og myndighedernes retningslinjer om corona.
  • Hent pjecen "Trap ned - lær at tackle konflikter" på både dansk og engelsk.
  • Link til mere om konflikter med kunder og kolleger på Detdumærker.dk
  • Se undervisningsmateriale om konflikter på hjemmesiden Trapned.dk.
  • Læs faktaark om konflikthåndtering på dansk og engelsk.
Søger, vent venligst...
Ingen resultater...
Tilmeld dig til vores nyhedsbrev


I want to sign up:

 

Afmeld nyhedsbrev
Send denne side til en ven eller kollega.
Du har 0 dokumenter
på din download-liste