Arbejdspladsvurdering (APV)

Arbejdspladsvurderingen, APV, er arbejdsmiljøets ‘schweitzerkniv’. APV hjælper jer til at kortlægge arbejdsmiljøet, analysere hvad I skal gøre og lægge en plan for indsatsen.

I skal udarbejde en APV, når der sker væsentlige ændringer på arbejdspladsen – og under alle omstændigheder mindst hvert 3. år. Det kan være nødvendigt at opdatere APV’en, hvis der sker forandringer i butikken (fx ombygninger eller ny teknik), eller hvis I bliver opmærksomme på problemer i arbejdsmiljøet.

Neden for kan I hente guider og metoder til selve processen omkring APV  og I kan hente værktøjer og tjeklister til at lave selve APV'en.

APV i butik - et on-line skema I selv kan tilpasse

Se introduktion til BFA handels apv-værktøj - og se værktøjet på Apv i butik

 

 

Søger, vent venligst...
Ingen resultater...
Tilmeld dig til vores nyhedsbrev


I want to sign up:

 

Afmeld nyhedsbrev
Send denne side til en ven eller kollega.
Du har 0 dokumenter
på din download-liste