Arbejdsmiljøorganisationen - regler og krav

Alle virksomheder har de samme arbejdsmiljøopgaver, som skal løses i samarbejde mellem arbejdsgiver, de ansatte og eventuelle arbejdsledere.

I virksomheder med mindst 10 ansatte skal samarbejdet foregå i en arbejdsmiljøorganisation (AMO).

Der er en række krav til, hvordan arbejdsmiljøarbejdet skal organiseres og varetages. Det kan du læse mere om her på siden. Du finder også en række gode råd og hjælpeværktøjer til arbejdsmiljøorganisationens arbejde.

Du kan downloade en pdf med alt materialet om ”Arbejdsmiljøorganisationen” samlet ved at klikke her

Arbejdstilsynet har haft materialet til gennemsyn og finder, at indholdet er i overensstemmelse med arbejdsmiljølovgivningen. Materialet er en formidlingsmæssig omskrivning af lovgivningen, derfor skal materialet ses i sammenhæng med tekst og indhold i den gældende bekendtgørelse.

Søger, vent venligst...
Ingen resultater...
Tilmeld dig til vores nyhedsbrev


I want to sign up:

 

Afmeld nyhedsbrev
Send denne side til en ven eller kollega.
Du har 0 dokumenter
på din download-liste