Coronavirus: Regler, værktøjer og viden

 

Detailbranchen har generelt haft åbent under det meste af coronaepidemien, og selv om restriktionerne nu er ved at blive lempet, er der stadig en række krav om bl.a. håndsprit og mundbind, som kunder og medarbejdere skal efterlev.

Det stiller krav til ledelse og medarbejderne, som skal navigere i regler og retningslinjer. Og det kan i værste fald udvikle sig til konflikter med kunder.

Tal sammen om hvordan I forebygger konflikter med kunder og planlæg, hvad I skal gøre, hvis konflikter alligevel opstår i kølvandet på coronarestriktionerne. Hvis jeres butik har en arbejdsmiljøorganisation, skal den deltage i dette arbejde.  

Neden for kan I finde:

  • Viden og værktøjer om at håndtere konflikter med kunder - generelt og under coronaepidemien.
  • Se film og dialogværktøj om at henvende sig til kunderne om myndighedernes retningslinjer - uden at det fører til konflikter.
  • Direkte links til de vigtigste regler og råd fra de centrale myndigheder: Sundhedsstyrelsen m.fl. Her finder du de gældende regler om bl.a. brug af mundbind, sikring af arbejdsmiljøet, og meget mere.
  • Direkte link til downloads af skiltning.
  • Direkte links til de gældende lovbekendtgørelser om bl.a. mundbind og værnemidler og om adgangsforhold i butikkerne, som løbende bliver udsendt af myndighederne.

BFA Handel opdaterer løbende denne side.

Søger, vent venligst...
Ingen resultater...
Tilmeld dig til vores nyhedsbrev


I want to sign up:

 

Afmeld nyhedsbrev
Send denne side til en ven eller kollega.
Du har 0 dokumenter
på din download-liste