Arbejdspladsvurdering (APV)

Alle arbejdsgivere med én eller flere ansatte skal ifølge loven lave en skriftlig APV. Det er ledelsen og medarbejderne i fællesskab, der skal lave APV’en. Formålet er at få et godt arbejdsmiljø for alle i butikken.

 

APV’en kan hjælpe jer til at få overblik over arbejdsmiljøforholdene - hvad fungerer godt, og hvor er der eventuelle problemer, som skal løses og hvornår. På den måde giver APV øget mulighed for at planlægge og prioritere arbejdsmiljøopgaverne i sammenhæng med virksomhedens øvrige aktiviteter og drift.

 

APV’en skal gennemføres hvert 3. år. I bestemmer selv hvordan I vil lave APV’en, men I skal sikre at alle bliver hørt.

 

Under dette emne får du viden om kravene til APV samt inspiration og hjælp til hvordan, I kan få gennemført APV i din butik.

Søger, vent venligst...
Ingen resultater...
Send denne side til en ven eller kollega.